keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Uni: Oppilaana

Näin toissayönä pitkästä aikaa unen, olimme luokassa ja siellä oli paljon muitakin oppilaita. Opettajana toimi pastori Mark Leonard, jonka Facebook-sivuja luen, pidän hänestä kovasti, hän kirjoittaa isällisesti, inspiroivasti ja rohkaisevasti ja hänestä säteilee sellainen aseistariisuva rakkaus. Hän oli määrännyt meille tehtävän, jossa jokaisen oli pitänyt täyttää jokin tarravihko. Itse olin tehnyt tehtävän asiaankuuluvasti ja luulin siinä olevan kaiken. Kun hän alkoi tarkistaa minun vihkoani, hän vaihtoi kielen englannista suomeen, olin todella hämmästänyt, että hän osasi juuri minun äidinkieltäni. Hän kertoi, että minun olisi pitänyt vihkon välisivuille kirjoittaa jotain omakohtaista ja omia havaintojani, en ollut tehnyt niin, koska siitä ei ollut puhetta. Tiesin kuitenkin, että hän oli oikeassa, mutta hänen moitteensa oli isällinen, opastava ja rakkaudellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti