maanantai 3. lokakuuta 2011

Tunnustus





















Kiitos paljon Nurkkalintu.

"Blogissani on sinulle Award.

Kiitos, että pidät evankeliumia esillä! Siinä on tärkein voimavaramme arjen ja elämän keskellä."

Amen.

http://www.kolumbus.fi/rov.o.peltola/teemat/Elamaevankeliumistaa.htm

"Sen vain tiedämme, että tässä synnin, kuoleman ja kadotuksen alaisessa maailmassa vain evankeliumissa on Jumalan voima ihmisten pelastumiseksi."

Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle. Room 1:16

1 kommentti:

  1. Ole hyvä, Mirja :-)
    Mukavaa, että otit Awardin vastaan.

    Hyvä raamatunkohta ja ote rov. Olavi Peltolan tekstiä. Luin koko kirjoituksen, jonka lopusta poimin tähän vielä nämä lauseet, jotka käyvät minua kohti ja ovat muistamisen arvoiset:

    "Jollet sinä Herra armahda meitä viheliäisiä syntisiä, kuule meidän rukoustamme ja anna syntejämme anteeksi, niin olemme hukassa kaikella hurskaudellamme." (Matti Paavola).
    "Me olemme joka tapauksessa matkalla kohti kuolemaa. Raja on edessämme ja voi minua, jos olen pannut toivoni Jeesuksen vain tämän elämän ajaksi. Olen silloin kaikkia muita ihmisiä surkuteltavampi." (O.Peltola)

    Siunausta ja varjelusta Sinulle ja perheellesi! <3

    VastaaPoista